• I've seen that people charge 100p for an asado, thats crazy.. really, lets get together on a park and do some fire, and we can eat and share what we all bring, isnt that more cs like? fucking money
    Private_message
    week end of fire, wine and rock & roll?
    Private_message
    We can do it on saturday afternoon, at Parque Sarmiento..
    Private_message
    kinda far away.. i was thinking @ costanera, near puerto madero, there are some spots to use there, or palermo, and i think more people will make it. I could offer my place 2, i live near parque chacabuco, lots of space, how about that?
    Private_message
    hell yeah man! just let me know, I'll bring the beer
    Private_message
    im agree it was to expensive
    Private_message
    60 pesos sounds like a party :) and if we get a bit organized, and we can get a ride to mataderos, with that we can buy "el asado de tu vida" jojo
    Private_message
    we are just getting organized ;) i would say saturday
    Private_message
    it looks like we have a party going on, lets raise hands! saturday 11 am @ parque sarmiento?
    Private_message
    yo hace muy poco que me hice el perfil, y hoy tengo a tom y mia parando en casa, la verdad que cs sigue siendo una herramienta para el que viaja, pero tambien se presta para estas cosas, la verdad que no me soprende que algun jeropa ponga algo asi, lo que me sorprenderia es que alguna mujer se preste para esto... me parece que esta en cada uno poder filtrar lo que sirve, de lo que no.. volviendo al asado :) este finde no voy a poder yo... como dice dos minutos... odio ir a laburar pero tengo que morfar... les dejo un dato, este domingo es primer domingo de mes, 4pm sale la masa critica desde el obelisco!! y el otro finde armamos un asado como corresponde, con unos buenos vinos en caja y lo tomamos con soda :)

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.