• hola!!! i am coming to el calafate, 15 or 16 february! i am looking for a host, and maybe someone who wants to come wth me to the perito moreno and lago belgrano?? :) after i want to go to el chalten, so if anyone wants to join, you're welcome!!!
    Private_message
    hola rosanne , avisame cuando vengas , si no estoy con visitas en casa , te invito a parar en mi casa .... y vemos de ir al glaciar en mi auto ... saludos ... = )
    Private_message
    Rossane, today i'm traveling to El Calafate. I'll be there some days I think.
    I'm going alone, and still looking for a couch.

Maybe we could join to go together somewhere or do something.

If anyone could join, that would be perfect.
    --

Chicos, busco host y buena onda! Si alguien pudiera recibirme un par de días lo agradecería de sobre manera. Y bueno, lo mismo, un CS local me dijo que el miércoles había tango en la terminal, y sería entretenido poder conocer más CS.

Saludos.
    Private_message
    si, el miercoles hay tango, en la terminal y yo voy , acabo de empesar a bailar, pero si bienes estaria buenisimo, escribeme asi estamos en contacto

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.