• INTERCAMBIO INGLES/ ESPAÑOL
    LANGUAGE EXCHANGE ENG/SPA

TODOS estan invitados, quienes deseen traer amigos que quieran sumarse pueden hacerlo.

Estas juntadas son totalmente gratis, lo único que deben llevar es algo para tomar y si quieren para comer.
    Intercambio Ing/Spa

Lugar: junto a los Portones del Parque General San Martín - Av. Libertador casi Boulogne Sur Mer - Ciudad de Mendoza
    Martes a las 20:30 hs
    Sumense a la lista :)
    ----------------------

Are you interested in an English/Spanish language exchange? Every Tuesday we'll go for a drink and practice 1 hour of Spanish and 1 hour of English. If you're visiting Mendoza and want to improve your spanish or you speak Spanish and want to improve your English, this is
    your chance to do it!

Everyone's invited, if you want to bring a friend to join us feel free to do so, the more the merrier. It's a very casual meeting and we're going to chat, correct each other,
    learn about culture and exchange ideas while practicing a language. It is not an eng/spa exchange exclusively. We can practice any other language as long as we have people willing to practice.

This is completely free or charge, but we usually bring something to drink or to eat (if you want).

Where: General San Martín Park, next to the big gates (main entrance), Av. Libertador and Boulogne Sur Mer corner - Ciudad de Mendoza

Every Tuesday at 8:30pm

Add your name to the list :)

LIST Tuesday 8/1:/ Lista del martes 8/1.
    1) Alehandro
    2) Ana Maria
    Private_message
    si!!! me re copo!

6) Nico
    Private_message
    siii yo quiero 10)camila
    Private_message
    hasta que hora estan? estare jugando futbol desde las 20.30 hasta las 21.30 en el parque y quizas luego paso a saludarlos
    Private_message
    Fer, el intercambio "oficialmente" termina a las 22.30hs, pero después se queda el que quiera. Hay veces que nos quedamos un par de horas más, inclusive. Pero eso depende de la gente...
    Private_message
    Hola Ale!!! como estas' estoy es sumamente nuevo para mi!
    Un amiga me contó sobre éstas reuniones,hay algun otro horario donde se junten?

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.