• I'm in Mexico City - DF and would love to explore. La Villa Guadalupe, Frida Kahlo Museum, Palácio de Belas Artes, Zócalo, Bosque de Chapultepec, Colônia San Àngel ,Xochimilco. Let me know what to go to these places. Weekend!
    Private_message
    Hey, i could surely show you arround many of the places you want to go, and many more which are quite recomendable. Send me a message if interested
    Private_message
    Enrique ,
    Escreve portugues muito be , parab'ens ! Esse fds nao tenho ceeteza que posso , mas vemos outro .

Poncho , thanks .
    Lets see a day .I will be in town for 2 months , so we gonna have time.
    Private_message
    Hola Thelma, si gustas podríamos hacer un recorrido de la villa hasta Chapultepec, pasando por los lugares que mencionas, yo soy nuevo en esto pero tengo toda la buena intención. Puedes contactarme por Facebook como Christian G, Hdez Miranda Miranda. o por mensaje para pasarte mi numero y estar al pendiente. mi ingles no es muy bueno pero tratare, de que tu visita sea súper amiga, Excelente día.

Christian
    Private_message
    Hi if you want to know and to be in a Fun Mexican Party next week until 03 January celebraation Pulque´s day in east mexico state "Tepetlaoxtoc" closed to Texcoco, meat, dance, drinks, party, etc. Hola, x si quisieras ver una festividad alegre la sig semana hasta el 03 Ene 13 se festeja el dia del Pulque en el oriente del edomex."Tepetlaoxtoc"" a 1 !/2 del DF cerca de Texcoco, sabran: fiesta, comida, musica y bebida, etc.
    sms (044) 5951202368
    Saludos
    Eduardo
    Private_message
    hola te invito a dar un roll por la ciudad
    Private_message
    I'm up for a visit to the Frida Kahlo museum... let me know :)

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.