• Montreal i wanna know new people!
    Private_message
    Hi Diana,

A number of Mexican CSers helped make my trip to the Yucatan Peninsula something special last fall, so I'd be happy to pay it forward and help you make the most of your stay in Montréal. =)

Feel free to get in touch with me and we'll try to arrange something fun!
    Private_message
    Vamos a tomar o bailar? :D
    Private_message
    Yogi, can you give me a like for the events ? its today no ? i'm all nez in Montréal and a little lost by the design of couchsurfing.
    Private_message
    yo tambien me apunto a lo que sea!
    Private_message
    hola
    estoy de vacaciones en montreal desde 2 meses, tengo mucho tiempo libre el dia como la noche,
    este finde hay la st partick's day con parada, es domingo. y entonces fiestas y conciertos en los pub de la ciudad, en particular en el barrio de crecent (st catherine ouest).

ademas estoy organizandome para viajar en mejico
    Private_message
    Yogi... i think its too late now lol .... snif
    Private_message
    me urge encontrar nueva gente aqui en montreal!!! llevo 6 meses aqui y me encantaria conocer nuevas personas de donde sea. que hay para conocer gente??? saludos!!!
    Private_message
    hay Couch surfing!
    puedes buscar gente en Montreal no solamente para un sillon pero tambien para tomar un cafe o beber una cerveza.... o hacer una actividad. Hay muchas. Te invito a consultar las de CS... toca el dibujo de la "casa" para consultar "l' acceuil" y alla vas a buscar conversaciones o actividades. Facil! .
    Private_message
    Je vais à Porto, Coimbra et Lisbonne en juin 2013,,,jw voudrais pratiquer un peu de Portugais (parler)

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.