• HEY GUYS! Im going to Paris on 16-18th of March. if somebody knows who can host me,please write me msg:)
    Private_message
    hello.
    I can host u.
    Plz inbox me.
    Private_message
    Adam meetic is another webpage
    Private_message
    i amto help you also you watch effel tawar in window of house call me so 0982477325 thanks.
    Private_message
    Hey
    Have you found a place to stay already in Paris. Dont hesite to contact if you are still looking for...
    Nicolas
    Private_message
    Mr Ricky Parisky je suis nouveau sur ce site et essaie d'aider.
    C'est quoi ces commentaires injurieux reflètant un caractère agressif et vénère. Soit vous disposez de tout votre temps, ce n'est pas le cas de tout le monde soit vous vous considérez admin, cela m'étonnerait car alors vous devriez travailler votre communication. Déplorable. Si vous représentez d'une manière ou une autre officiellement ce site, je le quitterai car un admin peu convenant tel que vous n'envoie pas de bons signes.
    A votre âge on ne devait pas penser trop à meetic.
    Private_message
    you can send me a request

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.