• E aí, pessoal!
    Tudo bem?

Alguém interessado em ir à Pedra do sal para curtir um samba amanhã a noite, (sexta-feira 05/04/13) e depois curtir a Escadaria do Selaron e as ruas da Lapa também?

Às 20:30h estarei na Pedra do Sal com alguns amigos, caso esteja interessado, gentileza notar abaixo o endereço:

Rua Argemiro Bulcão, 38 (Gamboa) Centro / Rio de Janeiro (Próximo a Praça Mauá).

Depois da Pedra do Sal todos iremos para a Escadaria Selaron e as também às ruas da Lapa.

Até mais!
    Rafael C.
    (Caso esteja interessado, entre em contato comigo)

----
    ENGLISH VERSION

Hello Folks!
    How are you?

Would you like to enjoy Samba music on Friday night (05th/04/13)? If you would, My friends and I will go to Pedra do Sal and Lapa tomorrow night, at 08:30pm. (Donwtown - RJ)

See below the address:
    Argemiro Bulcão street, 38 (Gamboa) Centro / Rio de Janeiro (Next to Praça Mauá).

Firstly, we're gonna enjoy some samba music at Pedra do Sal and later we will go to the Selaron's Stairs and hanging out around Lapa streets.

See you!
    Rafael C.
    (If you want to join us, you're welcome! Please keep in touch!)
    Private_message
    See you later, man!
    Abs,
    Rafa.
    Private_message
    Perfeito Vinicius!
    See you later, dude!

Abraços,
    Rafa.
    Private_message
    Perfect Fabio!

See you later, so!
    If you have any doubt, feel free to contact me.

Rafa.
    Private_message
    Oi Rafael, a galera vai se encontrar na mesma Pedra do Sal ou no outro lado antes?
    Private_message
    Boa noite, Daniel!
    Ficaremos possivelmente na escada do lado esquerdo.

Estou com uma camisa preta, qualquer coisa, pode me contactar.
    9716-8867, mas por favor, identifique se!!!

Abs,
    Rafa.

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.