• E aí, pessoal!
    Tudo bem?
    Amanhã dia 08/03 será o meu aniversário. Em comemoração eu e meus amigos iremos para a choperia Brazooka na Lapa, beber, conversar, zoar, ...
    Estarei por lá por volta de 20:30h. A entrada custa R$ 25,00 que será convertido para o seu próprio consumo.

Abaixo, segue o link com a programação e endereço do local.
    Av. Mem de Sá, 70. Lapa. Rio de Janeiro.
    Telefone: (21) 2226.9691 / 2224.3236 / 9455.2712
    http://beta.matrizonline.com.br/choperiabrazooka/2013/02/26/grupo-tendencias-23/

Ficarei muito contente com a sua presença.
    Abraços,
    Rafael C.

Até amanhã!
    (Aos interessados, gentileza me contactar e eu passarei o meu telefone)

-----
    ENGLISH VERSION

Hello folks!
    How are you?!

Tomorrow is gonna be my birthday, 03/08th. My friends and I will go to a choperia (bar) called BRAZOOKA in Lapa. I'll be there around 08:00pm.
    The entrance to the bar costs R$ 25.00, which will be converted to your consumption.

See below the address and the link of the bar where we're gonna be.
    Av. Mem de Sá, 70. Lapa. Rio de Janeiro.
    Telefone: (21) 2226.9691 / 2224.3236 / 9455.2712
    http://beta.matrizonline.com.br/choperiabrazooka/2013/02/26/grupo-tendencias-23/

I'm sure we're gonna spend a really good night together! So, let's hang out together!
    If you want to join us, please contact me, then I give you my phone number.

Hugs,
    Rafael C.
    Private_message
    Conto com você, Mary!!! Beijos
    Private_message
    Talvez eu vá também! :)
    Private_message
    I'm new to Rio and don't know any of you but I'm part of CS and I'd love to join. Haven't been to Lapa in a while. How would I find you guys? I don't have a phone.

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.