• Olá! Meu nome é Wesely de Austin, TX, EUA. Chego ao Rio em 01 de fevereiro de 2013 e vai ficar por três meses e precisa de um apartamento! Eu vou estar estudando design gráfico e Português e gostaria de viver com estudantes e jovens profissionais que estão vivo e aberto a aventuras e vida noturna. Qualquer pessoa na procura de companheiros de quarto? Ou sabe de algum site que eu possa encontrar sub-locação de apartamentos com os alunos? Meu orçamento é flexível. Desculpe se o meu Português não é bueno >.<

- Wesley
    Private_message
    hey hon the best is staying in a republica, in fact i live in one of them, people from everywhere, including brasilian of course.
    Im currently living at one in Lapa the bohemian distric of RJ 50 meters from the archers of lapa.
    Im also student, work in a hostel once in a while and i sell cockteil on the street for month u can meet a lot of people.

Add me to the fb ill give u more tips machindelperu@hotmail.com
    ull c the pic
    bye

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.