• Good evening, my name is Julie , i am french and i am in SF Since two months already for an internship. I am studying hospitality management in Switzerland and i am looking to meet new people. I am 21. I like to travel and meet new people.
    Thanks,

Julie
    Private_message
    Let me know, if you want to visit downtown Palo Alto.
    Private_message
    I live in sf too, and i would like to meet new ppl
    Private_message
    Just here to visit too! Just trying to wing it! haha
    Private_message
    Hi Im french also and I don t know san francisco
    I just arrive yesterday and me too I want meet some people.
    If you want we can meet in this evening. I go to lodi this monday i think
    Private_message
    Bonjour Julie, je ne sais pas si ton stage te permettra de voyager pendant la semaine mais je prévois de faire un roadtrip jusqu'à L.A. en passant par Monterrey, Big Sur et les channel Islands du lundi 8 avril jusqu'au vendredi 12 avril plus ou moins. Je cherche des gens pour louer une voiture avec moi parce que toute seule ça revient un cher...voilà voilà, si tu es intéressée dit moi! et si tu as besoin de quoi que ce soit d'autre je serais ravie de t'aider ;) bon séjour!

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.