• buenos dias - vamos a visitar Siurana 23/3 - 4/1 para escalar pero tenemos tres, entonces necesitamos uno mas por un numero par. por favor contacteme si tienes interes. perdon por mi espanol :)
    Private_message
    Hola, soy de Reus y por esos días, yo pienso que tengo vacaciones, pero no tengo equipo de escalada ni tampoco sé escalar. Pero para cualquier cosa dime algo.
    Private_message
    Hey Fan! I am not sure about that dates, but I think I will find some day off to climb with you! And hopefully more than one. Just keep in touch. Is your plan being at the camping place in Siurana? Ok so,.. see you then!!!
    Private_message
    Hola!! yo tambien soy de Reus:) supongo que por esas fechas estare por aqui... No soy una experta en escalada pero me gusta mucho y de vez en cuando suelo ir a hacer algunas vias (pero de bajo nivel). Por el tema de asegurar no hay problema! Así que ya sabes!
    Private_message
    Hei Fan,

The 2th weekend we can meet, I'm a usual climber(in the past) I usually went to Mussara Arboli and Siurana(not very offen), I'll arrive to Spain the 28 so I'll text something.

PD- I recomend you la mussara (les antenes and soterrani)

Salut i força al canut!
    Private_message
    send me a message with your contact information and we can meet. gracias!

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.