• Hi there! I'm new here! So still filling out my profile! I'm really excited about my next trip. We are 2 Spanish people visiting Tokyo for a few days. We'll arrive there next Saturday and we'll love to meet locals. Any gatherings? Any suggestions about must-see places? Hope to meet you there!

Manu
    Private_message
    Many thanks Yusaku, I'm arrenging everything during these days and I would need some help! I will write you during this week, gracias!
    Private_message
    hey chavales no se me vayan a perder en Tokyo, si puedo sugerirles algo seria que visitasen el Palacio Real,,para entrar basta un par de discos del Fari y Ya..Pueden ir por Akihabara x si alguno de Uds es un friki de la tecnologia,,si Ninguno de Uds tiene vertigo a las alturas pues vayan a la Nueva obra de ingenieria, La Nueva Torre de Tokyo "Tokyo Sky Tree"..si quieren ver cosas extranhas que nunca veran en sus vidas,,pues ahi esta la estacion de "Haraiyuku" en Tokyo, Ahora seguro que alguno de uds extranha las birras,,entonces tendran que desplazarse hasta "Roppongi" es la otra cara de Tokyo,,pero eso si,,pasta en mano tios que alli puede pasar cualquier cosa con las nenas...weno espero que no haya sido muy tarde mis sugerencias y que la pasen de puta madre. salu2
    Private_message
    Muchas gracias Milton!! Algún club recomendable en Tokyo?? Queremos alguna noche de fiesta!!

It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.

• It looks like you're posting an email address or phone number. To protect your privacy, don't post any personal contact information here.