Carolina Eraso's Photo

Unverified Profile

  • Payment not verified
  • Phone not verified
  • Government ID not verified

Wants to Meet Up

  • Last login 4 months ago

Join Couchsurfing to see Carolina’s full profile.

Overview

  • 6 references 5 Confirmed & Positive
  • Fluent in English, French, Italian, Spanish; learning German
  • 41, Female
  • Member since 2013
  • Independent English and Arts and crafts teacher
  • English and French languages.
  • No hometown listed
  • Profile 100% complete

About Me

Al momento sono in Italia, voglio visitare alcune città in Italia, come Napoli, Roma, Venezia, Torino, Firenze e alcune altre, spero che tu possa offrirmi un alloggio e condivideremo bei momenti.

Ciao a tutti, sono Carolina, sono colombiana, mi piace incontrare persone da tutto il mondo, amo conoscere la loro cultura e lingua, condividere momenti, parlare, ridersi, divertirsi e conoscere le nostre vite.
Sono una persona calma, ordinata, pulita.
Sono un'insegnante di inglese per bambini, dipingo, mi piace ascoltare musica, leggere in altre lingue, ammirare la bellezza di ogni città, i paesaggi ei luoghi di interesse.

At the moment I am in Italy, I want to visit some cities in Italy, such as Naples, Rome, Venezia, Turin, Firenze, and some others, I hope you can offer me accommodation and we will share good times.

Hello everyone, I'm Carolina, I'm Colombian, I like meeting people from all over the world, I love knowing their culture and language, sharing moments laughing and enjoying and learning about our lives.
I am a calm, tidy, clean person.
I am children English teacher, I paint, I like to listen to music, read in other languages, admire the beauty of each city, the landscapes, and places of interest.

Why I’m on Couchsurfing

Sono in couchsurfing perché voglio incontrare nuovi amici, conoscere la loro cultura e i loro pensieri, so che la condivisione è una delle migliori esperienze che un essere umano possa avere; Mi piacerebbe anche condividere qualcosa della mia vita in Colombia e con piacere ospitarti a casa mia.

Ho deciso di iniziare a viaggiare in Europa quest'anno perché volevo conoscere un po' questo bellissimo paese ed essere in contatto con le persone.
Sono stato a Parigi un mese fa, ora sono in Italia, e ho visto che le persone sono molto amichevoli, mi sento a casa.

I am in couchsurfing because I want to meet new friends, get to know their culture and thoughts, I know that sharing is one of the best experiences that a human can have; I would also love to share something of my life in Colombia and with pleasure to host you in my house.
I decided to start traveling to Europe this year because I wanted to get to know a little about this beautiful country and be in contact with people.
I was in Paris a month ago, now I am in Italy, and I have seen that the people are very friendly, I feel at home.

Interests

Condividere esperienze di vita, parlo spagnolo e se qualcuno è interessato posso insegnare.
Amo nuotare e dipingere, ascoltare musica straniera e soprattutto parlare con le persone, ridere e godersi di piccoli momenti che la vita ci regala.

Sharing life experiences, I am a Spanish speaker and if someone is interested I can teach.
I love swimming and painting, listening to foreign music and above all talking to people, laughing and enjoying the little moments that life gives us.

  • languages

Music, Movies, and Books

Mi piace molto la musica in italiano, inglese, francese, spagnolo, ecc.
Mi piace leggere articoli sulla cultura, l'ambiente, le lingue, ecc.

I like to listen italian, french, sapanish and english music.
I like to read articles about culture, the environment, languages, etc.

One Amazing Thing I’ve Done

È incredibile potersi svegliare ogni mattina con la mia famiglia con vita e salute.
Guarda tramonti e albe in montagna o al mare con la stessa emozione come se non l'avessi mai visto prima. Sentire il ​​caldo, il vento e il freddo come qualcosa di diverso ogni giorno. Renditi conto che la natura è così grande e così sorprendente che ci dà uno spazio per viverla e goderne.

Viaggiare dall'altra parte del mondo alla ricerca di nuove esperienze e condividire con le persone, vedere che il mondo è uno ma con molta diversità di culture.

It is incredible to be able to wake up every morning with my family with life and health.
See sunsets and sunrises in the mountains or at sea with the same emotion as if you had never seen it before. Feel the heat, the wind, and the cold as something different from each day. Realize that nature is so big and so surprising that it gives us a space to live and enjoy it.
Travel to the other side of the world looking for new experiences and share with people, see that the world is one but with a lot of diversity of cultures.

Teach, Learn, Share

Insegnare e condividere la mia cultura, la mia lingua spagnola, imparare dalla vita delle persone con cui sono in contatto.

What I Can Share with Hosts

Bei tempi e un posto tranquillo dove riposare.

Good moments, a place quiet to rest.

Ma al momento non posso offrirti un posto dove ospitarti, sto viaggiando in Europa.

But at the moment I can't offer a place to host you, I'm traveling in Europe.

Countries I’ve Visited

Ecuador, France, Italy

Countries I’ve Lived In

Colombia

Join Couchsurfing to see Carolina’s full profile.

My Groups